De specialist in
sierbestrating

Voor u op een rijtje

Veelgestelde vragen

Bezorgen en verzenden

De verzendkosten die HBG Goor B.V. hanteert zijn standaard € 75,00 (incl BTW.). Wanneer je bestelling in zijn totaliteit op een bedrag hoger dan €1000,- uit komt dan bezorgen wij uw bestelling gratis. Bij onze verzendkosten maakt het niet uit of uw producten van verschillende leveranciers komen omdat wij deze met eigen vervoer zullen transporteren naar uw gewenste adres.

Wij hanteren normaal gesproken een levertijd van 7 werkdagen vanaf de datum waarop u de factuur heeft betaald. Wanneer dit ons niet gaat lukken zult u hier vroegtijdig een melding over krijgen met daarin de levertijd van uw bestelling.

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Onze bestellingen leveren wij met onze eigen transport vrachtwagen. Deze vrachtwagen is speciaal ontworpen voor het vervoer van paletten. Onze chauffeur doet altijd zijn uiterste best om de bestelling zo dicht mogelijk bij uw gewenste locatie neer te zetten alleen kan het soms voorkomen door overmacht. Weet je niet zeker of de vrachtwagen op de gewenste locatie kan komen? Neem dan contact op via info@hbggoor.nl of bel ons via 0547 – 26 09 91.

Let op: Onze chauffeur bepaald in alle gevallen of er kan worden gelost worden op de gewenste locatie. Dit om eventuele schade te voorkomen. De mening van de chauffeur is hierbij altijd leidend.

Moet ik thuis zijn bij levering?

Het is niet verplicht om thuis te zijn bij de levering van uw producten. Het kan namelijk zijn dat de levertijd iets uitgelopen (zie “Wat is de levertijd”) en u heeft vrij genomen om de producten te ontvangen op een andere dag. Wij willen deze miscommunicaties graag voorkomen. Dit kan helpen door bij de bestelling een klant notitie te schrijven met de exacte losplaats zodat de chauffeur weet waar de producten moeten komen te staan.

Het is wel verplicht om telefonisch bereikbaar te zijn. Wanneer er in sommige gevallen wel een miscommunicatie ontstaat moet de chauffeur de mogelijkheid hebben om u telefonisch te bereiken om samen een losplaats af te spreken. Bent u niet bereikbaar? Dan kunt u ook niet achteraf een klacht indienen over de losplaats.

Kan ik een gewenste leverdatum kiezen?

Ja. Het is mogelijk om een gewenste leverdatum te kiezen bij de aanvraag van uw offerte. Wij proberen ons hier aan te houden en daarbij hopen we ook dat wanneer het ons niet exact lukt op de gewenste datum dat u hier begrip voor heeft omdat er in deze gevallen vaak sprake is van overmacht. Wij raden het echter wel aan om uw gewenste leverdatum een aantal dagen voor dat u met de producten aan de slag gaat besteld. Wanneer dan de leverdatum iets afwijkt van de gewenste, loopt uw project geen vertraging op.

Hoe weet ik welk tijdstip mijn bestelling aan komt?

Er wordt voor de levering telefonisch contact gezocht met u door HBG Goor B.V. met de melding dat de levering die dag zal plaatsvinden. In het gesprek dat u heeft zal aangegeven worden in welk tijdvak dit zal zijn.

Retourneren

Kan ik mijn producten retourneren?

Ja. U kunt uw producten retourneren, alleen wel onder een aantal voorwaarden.

  • - Bij een beschadigd product gelden de volgende voorwaarden:
    • o Controleer de producten direct bij levering
    • o Maak duidelijke foto’s van de beschadigingen en mail deze naar info@hbggoor.nl
    • o In de mail ontvangen wij ook graag uw contactgegevens en uw bestel nummer.
    • Vervolgens nemen wij contact met u op.
  • - Bij een product die niet voldoet aan uw wensen gelden de volgende voorwaarden:
    • o Controleer de producten direct bij levering
    • o Maak duidelijke foto’s van uw producten en meld waarom de producten
    • niet voldoen aan uw wensen. Mail deze informatie samen met de foto’s naar info@hbggoor.nl
    • o In de mail ontvangen wij ook graag uw contactgegevens en uw bestel nummer.
  • - Bij een product dat niet juist is gelden de volgende voorwaarden:
    • o Controleer de producten direct bij levering
    • o Maak duidelijke foto’s van uw producten en meld welke naam er vermeld staat op de verpakking. Naast deze informatie ontvangen wij ook graag de namen van de producten die wel juist zijn via de mail info@hbggoor.nl
    • o In de mail ontvangen wij ook graag uw contactgegevens en uw bestel
    • nummer.
    • - In alle gevallen gelden de volgende voorwaarden: o Het product moet in de originele verpakking zitten

Producten die om welke reden moet retourneren middels een fout van HBG Goor B.V. zullen zonder retourkosten worden opgehaald. Producten die niet naar wens blijken te zijn kunnen met retourkosten worden geretourneerd worden. Bij producten die niet juist zijn is het kijken bij wie de fout ligt. Dit wordt dus achteraf bepaald in overleg.

Webwinkel

Wat gebeurd er als ik een product toevoeg aan mijn kruiwagen?

Wanneer je een product toevoegt aan je kruiwagen zal je dit te zien krijgen bovenaan de pagina. Daarin staat ook een knop om door te gaan naar de kruiwagen om alle producten in de kruiwagen te bekijken. Bij het overzicht zelf kunt u er nog voor kiezen om een product te verwijderen of het aantal ervan wijzigen. Vanuit uw kruiwagen kunt u ook doorgaan naar de aanvraag van uw offerte.

Bij HBG Goor streven wij ervoor om uw keuze zo groot mogelijk te maken. Het kan natuurlijk voor komen dat een product dat u zoekt niet aanwezig is in ons assortiment. Dat wil niet altijd zeggen dat wij deze ook niet kunnen leveren.

Zoekt u een product en kunt u hem niet vinden?
Bel ons: 0547 - 26 09 91 Mail ons: info@hbggoor.nl

Ja. HBG Goor beschikt over een showtuin met daarin meer dan 2000 vierkante meter bestrating ter inspiratie voor uw nieuwe tuin. Bijna alles wat u in onze webwinkel vindt ziet u terug in onze showtuin. Onze showtuin is iedere dag, behalve zondag, geopend van 08:00 tot 17:00 en op donderdag zijn wij open tot 21:00.

Locatie: D.J. Bunschotenstraat 14, Goor.

Betalen

Is betalen veilig bij jullie?

Ja. Dit is onze hoogste prioriteit. Wij maken gebruik van een vertrouwd en professioneel betalingssysteem die via een versleutelde verbinding (SSL-verbinding) uw gegevens beschermd.

Doordat wij werken met een offerte systeem zult u eerst een offerte ontvangen waar u mee dient in te stemmen. Vervolgens krijgt u een factuur op gestuurd die u middels een bankoverschrijving kunt betalen.